4 Nisan 2015 Cumartesi

2 Haftada Göbek Eriten Kür

         Tam 11 ay oldu kızımı kucağıma alalı. Yaşadığım en güzel,en tarifsiz ve en özel andı. Hamilelikte 12,5 kilo almıştım ve doğumun ertesi günü 11 kilo gitmişti bile ama doğumdan önce eşimle biraz ipin ucunu kaçırmıştık ve baya kilo almıştık. Doğumda hamilelik kilolarım gitmiş olsa da hamilelik öncesi aldığım kiloların izleri hala devam ediyor. Emziriyorken çok fazla diyet ya da değişik şeyler deneme fırsatım olmuyor ne yazık ki. Geçen gün internette gezinirken yoğurtlu zayıflatan kür tarifine rastladım. 2 gündür deniyorum tat olarak ta fena değil acı sevmeyen benim için biraz acı geldi ama yenilebilir. 2 hafta kadar uygulamak lazımmış bakalım 2 hafta aksatmadan deneyebilecekmiyim? 2 hafta sonra işe yarayıp yaramadığını anlatacağım. Şimdi gelelim tarife;

3 çorba kaşığı az yağlı yoğurt
Yarım limonun suyu
1 çay kaşığı pul biber

Gece yatmadan yarım saat önce yiyip yatıyorum. Tabi Eylül sayesinde gecede bir kaç kere uyanıyorum ama böyle de işe yarar umarım.






İşte bu kadar basit :) denemeye değer ne de olsa yoğurttan zarar gelmez ;) Mutlu haftasonları dilerim...
     

2 yorum:

  1. Sonucunu merak ediyorum :))) maşallah kilolar hemen gitmiş ilk başda lohusa iken bu bile moralal olmuştur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler gerçekten o dönem moral olmuştu baya :) kürü de bakalım görücez işe yarayacak mı bir türlü devamlı yapamadım o halde 2 kilo gitti ben buna bağladım bu hafta düzenli yapmaya çalışacağım umarım işe yarar :)

      Sil