22 Aralık 2014 Pazartesi

Evde Güvenlik

    Eylül yürüteçle hareketlendiğinden beri aklım ve gözüm hep üzerinde. Hele ki son 1 aydır tam patlamaya hazır bomba gibi tutabilene aşk olsun. İlk ilgisini televizyon sehpası çekmişti en korktuklarımdan... Hemen önüne puf ve sehpa ikilisiyle kapattım ama yürümeye ve tırmanmaya başladığı zaman ne yapacağımı bilemiyorum. Geçen gün mutfakta yemek yaparken bir baktım mutfak çekmecesini açıyor hemen kenara çektim işime devam ettim ardından sıra fırın kapağına geldiğinde anladım ki kaçınılmaz son o günmüş. Gerçekten çok zor hakim olmak kedicik gibi oradan oraya yaramaz ve meraklı gözlerle koşuşturuyor. Tabi ki gördükçe hoşumuza gitmiyor da değil :) gerçi bu durumdan pekte hoşlanmayan biri var,Tostik... Oğlumun resmen kabusu oldu Eylül'ün yürüteçle dolaşması canım kızım abisini çok seviyor ve peşinden ayrılmıyor. Tostikse onu gördükçe kaçıyor. Çünkü Eylül onu sevgiden öldürecek gibi sıkıştırıyor. Zavallının çekeceği var gibi... Bu günlerde yürüteçteyken Tostiği ne zaman görse "gel gel gel " diyerek yüzünde ki o harika mutlulukla peşinden koşturuyor tostikte ayni anda kaçıyor tabi ki. :)
      Gelelim güvenliğe... Ben bu dolap kapağı işini yeğenimiz Atahan'dan çok iyi bildiğim için önlemimi önceden aldım ve internet üzerinden (yurtdışından aliexpress sitesinden ki bu siteyi daha sonra uzuuuuuuun uzun anlatacağım ) sipariş vererek bazı güvenlik ürünleri aldım. Yurt dısını tercih ettim çünkü buradakilerinin 4 te hatta belkide 5 te biri fiyatına ve üstelik ücretsiz kargo ile aldım. Tabi bu biraz kumar gibi nasıl çıkar bilemiyorsunuz ama beni utandırmadı ve harika kalitedeler. Ürünlerim tam ihtiyacım olduğu zamanda geldi. Bu küçük güvenlik yardımcıları sayesinde en azından minik parmakları korurum diye düşünüyorum.










Kuzum dayısının oyun konsolunun koluna bayılıyor. O minik işaret parmağı ile joystick i oynatmayı çok seviyor. Allah yavrularımızı bize bağışlasın ve o yüzlerindeki mutluluğu daim etsin inşallah. Sevgilerle...

11 yorum:

  1. bunlardan ben de edinmeliyim sanırım...amin hepimizin yavrularını korusun Allah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok işe yaradı gerçi açamayınca da sinirlendi ama en azından güvenli...

      Sil
  2. bende sizi bloguma beklerim http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Benimde mutfak dolaplarım aynı onun için güvenilir, bizim için kale kilidi açar gibi zincirleme birini açmadan diğeri açılmıyor. Yeterki canları sağolsun. Herşey onlar için. Bende bloğuma beklerim. http://www.sukrancapaylasimlar.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle bir dolabı açmak için bir sürü kilit açmam gerekiyor :) dediğiniz gibi minişlerimiz iyi olsun yeter... Bende geliyorum sevgilerle :)

      Sil
  4. Blog keşif etkinliğinden bloğunuzu izlemeye aldım. sevgiler.
    http://renklipastasepeti1.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. ben o bal tatlısı eylülü yerim taaammm mı?

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel anlatmışsınız abisinin peşinden koşan Eylül'ü.İçim eriyerek okudum, allah bağışlasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz beğendiğinize çok Allah herkesin evladını kendine bağışlasın inşallah :)

      Sil