9 Haziran 2015 Salı

Fırında Kabak Dizileri

       Yeni ve tamamen malzemeye dayalı olarak kendimce uydurulmuş bir tarifle merhaba :)
        Her öğlen acaba bugün ne yesek diye düşünüyorum. Bugün ne yapsam diye dolaba bakarken dolapta kabağı gördüm ve fırında besleyici birşeyler yapmaya karar verdim. Kabak benim için çok özeldir. Kabağın her versiyonunu yemeye bayılırım. Gelelim uydurduğum ama gayet lezzetli olan yemeğimize.

Malzemeler

2 kabak
1 mor soğan
2 domates (ben  bir kaç büyükçe çeri domates kullandım)
Zeytinyağ
Kaşar
Tuz
Karabiber

İlk başta kabak,soğan ve domatesleri yıkayıp yuvarlak şekilde doğruyoruz. Daha sonra 1 dilim kabak arkasına 1 dilim domates 1 dilim soğan olarak diziyoruz. Üzerlerine zeytinyağ gezdirip tuz ve karabiber ekledikten sonra üstünü önce yağlı kağıt sonra folyoyla kapatıyoruz bu arada folyodan önce koyduğum yağlı kağıt folyo sebzelere deymesin diye. Üstü kapalı şekilde 30 dakika 200 derecede pişirip sonra üzerini açıp 20 dakika daha pişirdim 20 dakika sonra dışarı çıkarıp kaşar rendesi serptim ve 10 dakika daha pişirdim
. Lezzetine gelince.... Of of of feci lezzetli bir şey oldu gerçekten. Normalde böyle bir tarif varmı bilmiyorum ama ben doğaçlama yaptım ve afiyetle yedim. Tavsiye eder afiyet olsun derim...









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder