8 Ocak 2015 Perşembe

Şekerpare Tarifi


      Eşimin en sevdiği tatlılardan biridir şekerpare. Geçen gece televizyon seyrederken şekerpare filmine rastladık. Türk filmlerine aşırı düşkünlüğüm olduğundan gördüğümde hayatta kaçırmam. Filmi izlerken şekerpare yedikleri sahnede eşimle yarın şekerpare alalım dedik gece yatarken neden ben yapmıyorum ki diyerek başladım tariflere göz gezdirmeye, o kadar çok tarif var ki seçmek zor oldu. En sonunda ertesi gün Eylül uyur uyumaz hemen koyuldum tatlıyı hazırlamaya.



Sadece tek sorun biraz kıtır olmasıydı tadı güzeldi ama belki Şerbeti biraz sıcak dökseydim daha yumuşak olabilirdi. Deneyeceğiz ve göreceğiz. İlk denemem eşim tarafından beğenildi bir dahakine daha güzel olması dileğiyle....



6 yorum:

  1. canım ellerine sağlık. bugün öğle yemeğinden sonra yapmak istediğim tatlıyı paylaşmışsın :) kolay bir anlatım. fotoğraflarda da şekerparelerin çok leziz görünüyor. yapmaya başlıyorum hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh süper isabet olmuş o zaman :) kolay gelsin şimdiden ellerinize sağlık ve afiyet olsun :)

      Sil
  2. Ayyy nasıl canım çekti en sevdiğim tatlı şekerpare eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürleer :) hemen boş anda yapmanız temennisiyle :)

      Sil
    2. ben pek anlamam ama annem yapar :) ben yaparsam zehirlenirim falan :)

      Sil
    3. Çok güldüm buna :))))

      Sil